• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Publicaciones del Ministerio de Educación
    • Informes
    • Search
    •   DSpace Home
    • Publicaciones del Ministerio de Educación
    • Informes
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Estudio sobre factores asociados al uso de cuadernos de trabajo en EIB : el caso de los materiales en Awajún, Ashaninka, Aimara y Quechua Chanka 

    García Cari, Malena; Cavero Cornejo, Omar; Perú. Ministerio de Educación. Dirección General de Educación Básica Alternativa, Intercultural Bilingüe y de Servicios Educativos en el Ámbito Rural (Ministerio de Educación, 2017-07)
    Establece como objetivo principal describir y analizar los factores que determinan el uso y las formas de uso de los cuadernos de trabajo de cuarto grado de primaria en las lenguas originarias awajún, ashaninka, aimara y ...

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Cavero Cornejo, Omar (1)
    García Cari, Malena (1)Perú. Ministerio de Educación. Dirección General de Educación Básica Alternativa, Intercultural Bilingüe y de Servicios Educativos en el Ámbito Rural (1)SubjectAcompañamiento pedagógico (1)
    Amazonas (1)
    Análisis mixto (1)Ayacucho (1)Educación Intercultural Bilingüe (1)
    Educación primaria (1)
    Junín (1)Material didáctico (1)Perú (1)Puno (1)... View MoreDate Issued2017 (1)

    Ministerio de Educación del Perú
    Contact Us | Send Feedback